MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Madeleine - 14 augusti 2008 23:53

Känns som att jag varit här flera dagar bara för att det är fredag imorgon redan, men jag kom ju fram sent i tisdags kväll så det blir ju bara två hela dagar som jag varit *hemma* i Norrköping. Så, än så länge har jag inte hunnit med så mycket. Men igår var jag ute en stund och fotade lite men tyvärr började det spöregna så jag lessnade och gick hem igen. Idag har jag träffat Yvette, gått på stan och käkat väldigt god grekiskt mat på restaurang Poseidon följt av glass på McDonalds, hehe. Imorgon är det då fredag som jag skrev ovan och då ska jag träffa en skolkamrat från gymnasiet, Sandra Nilsson som nu fått barn :) Sedan ska jag eventuellt träffa Caya för en fotosession. Hörs!


Ps: Bilder lägger jag in senare..

Ovido - Quiz & Flashcards