MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Madeleine - 8 augusti 2008 12:29

Igår jobbade jag sista dagen på schemat men jobbar idag också, fast åt en kile som frågade mig för några dagar sedan om jag kan jobba för honom idag. Varför inte? :) Lite extra cash skadar ju aldrig! Vad händer annars då?

 

Jo, idag var jag nere på stan och gick runt till olika butiker med mina ansökan och mitt cv och lämnade in. Sju stycken hann jag med innan jag var tvungen att åka hem igen för att ta hand om tvätt innan jag sticker till jobbet. Men det känns så skönt att ha sökt några nu i alla fall. Ska ner på mån förmiddag igen och söka några till :) Sen får vi se vad som händer.

 

Helgen plus måndag kvar, sedan åker jag ner till Norrköping i ca två veckor. Det ska bli så skönt, jag ska bara njuta av mina lediga tid och umgås med familjen och vänner :) Självklart kommer jag fota massor också! =) 

 

Ha det bra! /M. 

Ovido - Quiz & Flashcards