MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Sthlm, med Daniel :)

Av Madeleine - 8 juni 2009 17:32

Tors 4/6.

Gick upp runt 09-tiden, vi drog ut vid 11:30. Drog till Telenorhuset vid slussen för Daniel skulle fixa en ny jobbtelefon men killen som jobbar där kunde inte hjälpa till idag så vi drog vidare till Sjöhistoriska museét för att kolla in titanicutsällningen men den var inte där utan i Båthall 1 vid Vasa museét så vi drog där, kollade utsällningen som var jättebra. Efter det drog vi in till stan och käkade på Jensen´s Böfhouse och sen tog vi en fika på Kafferepet mittemot åhléns. Till sist gick vi på bio och såg Flickvänner från förr. Den var bra! Sen drog vi hem till S.. och tog det lugnt resten av kvällen.

Fre 5/6.

Gick upp runt 09-tiden. Vid 12-tiden drog vi till Anna Greta och hälsade på. Var där i nån timme typ, sen drog vi till NK och mötte upp Daniels kompis och hans tjej. Vi käkade med dem i Gallerian och efter det drog vi till Monks Café. Vid 18:45 gick vi till stadion och sen kollade vi på Bruce Springsteen från 20-23 ungefär. Det var grymt bra! Massor med folk :) Efter det mötte vi upp med Daniels kompis o hans tjej igen och tog sällskap till centralen där dem åkte hem till sig och vi åkte hem till S...

Lör 6/6.

Gick upp runt 09-tiden. Drog ut vid 12-tiden, in till city. Vi shoppade lite, var i Adidas store och i en Telia butik. Vi båda köpta varsin datorväska :) och båda fick 10% rabatt, schysst. Hehe. Efter det tog vi tunnelbanan till gamla stan där vi tog en fika, gick en fotorunda och till sist käkade god pasta på en italiensk restaurang med Daniels kompis och hans tjej. Sen drog vi och handlade lite och sen åkte vi hem till S.. där vi bara tog det lugnt. Vi såg fotboll, Sverige- Danmark 0-1

Sön 7/6.

Vi gick upp vid 10:30-11:00 tiden. Åkte till Saltsjöbaden, helt underbart där. Jättevackert! Vi tog en fika och sedan en promenad där vi fotade en del. Efter det åkte vi till hotell Ibis i Västertorp där Daniel ska sova några dagar då han ska jobba i Kungens kurva mån-tors, väl framme på Ibis mötte vi upp 2 tjejer från Telenor, Ida och Anna. Daniel o Anna intventerade och det tog ca en halvtimme. När de var klara drog vi till Solna C där vi mötte upp Sessan o vi käkade med henne på Grekiska kolgrillsrestaurangen. Sen åkte vi till S.. där Daniel packade ihop sina saker och fixade lite och sen åkte till hotellet. Jag fixade med min packning och lite annat och sen lade jag mig. S.. kom hem vid 02:30.

Mån 8/6.

Gick upp 05:45, fixade iordning mig och sen drog jag från S.. vid 07:00. Tog tåget från centralen 07:58 hem till Östersund =) När jag väl kom fram vid 13:45 kom Robert och hämtade mig med bilen på centralen och skjutsade mig till Hemköp på Bangårdsgatan där jag var på jobbintervju. Det gick bra, tror jag. Får svar om några dagar, oavsett hur det blir sa han. Efter det skjutsade Robert hem mig och resten av dagen fixade jag med lite saker hemma, till exempel packa upp osv.


Bilder kommer senare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards