MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under mars 2010

Av Madeleine - 8 mars 2010 21:25


Jag tränade ju Body Pump igår och imorse var det inga problem med att kliva upp ur sängen. Det kändes lite stelt i benen när jag gick till jobbet, men när jag sedan gick hem från jobbet så kändes det som fan vill jag lova! Oj oj oj, och nu känns det massor ;) Men då vet jag ju att jag var duktig igår. Det gör ont i kroppen men det känns skönt i knoppen, haha! Nu ska jag i alla fall sova, imorn är det dags för jobb igen och sedan åter igen träning! =)


Natti natti! /M.

Av Madeleine - 8 mars 2010 20:15

             



(Böckerna är en present till Daniel..)

Av Madeleine - 7 mars 2010 22:43


Oj oj oj vad trött jag är just nu! Känns som att jag har grus i ögonen, haha. Men ska strax lägga mig så det är lugnt. Tänkte bara blogga lite först ;) Idag var jag seg när jag vaknade för vi kom hem från grannen vid 03:30 typ. Somnade väl runt 04:00-tiden och vaknade 10.00 imorse. Sen blev det lugnt till 12:00-tiden och sen började jag fixa hemma med diverse saker, lite tvätt osv. Vid 17:00-tiden gick jag hem till Karro och vi drog och tränade Body Pump :) Det var såå jobbigt, men ändå skönt efteråt!


Ska gå på samma pass på torsdag igen och på tis blir det Afro Power Dance, yeah! Nu har jag äntligen kommit över tröskeln och tagit mig i kragen, så nu är det träning minst 3ggr i veckan som gäller. Känns gött! När jag väl kom hem efter träningspasset blev jag väldigt produktiv. Jag duschade, lagade mat, diskade och fixade med diverse saker och nu sitter jag ju och bloggar :D Men nu väntar sängen, ska försöka ta mig upp tidigt så jag kan sluta tidigt. Natti Natti!


/M.

Av Madeleine - 6 mars 2010 08:38

Det ska bli jättefint väder här idag, sol och -4c typ. Daniel drar såklart iväg och åker skidor, hehe. Jag tänkte passa på att jobba några timmar så jag ska strax käka frukost och göra mig iordning. Sen får jag se vad jag hittar på när jag slutar, kanske blir till att fota lite och i alla fall en promenad om vädret kommer bli så fint som de sagt. Nu är det -16.3c ute, det känns fortfarande lite för kallt för mig ;) Ikväll blir det middag hos några grannar, nice!


Ciao /M.

Av Madeleine - 5 mars 2010 22:23

         

Av Madeleine - 5 mars 2010 18:01


Ja, skönt att det är fredag idag (förutom min migrän då..) och helg! Slutade jobbet kl 14, det var riktigt nice men det var trevligt att åka till stan direkt efter jobbet och möta upp Daniel. Vi tog en fika och några vändor fram och tillbaka i diverse butiker. Han letade efter ett par nya skidhandskar och jag var mest shoppingsugen allmänt, hehe. Han köpte dock inga men jag köpte en klänning på Gina Tricot =) Yeah! Vid 17-tiden begav vi oss hemåt och ikväll blir det tacos och fredagsmys, weee!


Om ni undrar varför det står plus ont i rubriken så är det för att jag har fått jätteont i ryggen :( Inte skönt alls! Jag har nog sträckt mig tror jag så jag hoppas det går över snart. I alla fall till på söndag då jag har bokat in ett träningspass, bodypump. Ett pass med vikter, som det känns just nu så går det inte ihop. Men det återstår att se hur det känns på sön f.m


Hoppas alla som läser min blogg får en bra helg =) Kram på er! /M.

Av Madeleine - 4 mars 2010 17:58

Alltså, svårt det där med semester. Tycker inte ni det?

Nu ska vi önska semester på jobbet och jag har ingen aning om när jag vill ha det i sommar. Ska man ta det i början av juni typ, eller i mitten av sommaren eller ska man ta det i slutet av sommaren? Nu är det ju inte alls säkert att man får det man önskar men ändå. Men men, det ska väl lösa sig det också :) hehe. Jag har i alla fall önskat sem-dag vid skärtorsdagen och dagen innan, jag tänkte ev åka hem till Norrköping vid påsk =) Hoppas på att få med mig älsklingen också! Håll tummarna för det, please.

Av Madeleine - 2 mars 2010 22:30

   


Foto: Daniel Rydén

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards