MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Madeleine - 13 augusti 2010 20:28

För några år sedan när jag pluggade på Högskolan Dalarna så hade jag en rumskamrat, Frida. Vi kom genast bra överens och vi hade jättekul ihop på fritiden som tjejkompisar kan ha. Vi festade, shoppade, fikade och snackade om allt möjligt. Det visade sig att vi hade en del gemensamt, varav liknande erfarenheter från tidigare år i livet.


En dag väcktes tanken att vi skulle skriva ner våra erfarenheter i en bok, och tillägna den till andra som gått igenom liknande händelser eller har haft det svårt och mår dåligt på grund av någon orsak. Tankarna blev snabbt planer och efter en tid blev det ett helt färdigt manus. Nu är boken på väg att släppas =) Och jag kan knappt tro att det är sant! Den släpps 24/8 på hemsidan www.litenupplaga.se, pris kommer vara 159:- KÖP DEN GÄRNA! :)


Jag är helt överlycklig för att vi äntligen får en chans att se den i verkligheten (och inte bara på en datorskärm) samt kunna sälja den. Kan nog inte ens beskriva i ord hur det känns just nu. Kanske är det den här känslan som behövs just nu, och att allt går om man bara vill =) Det här kan jag leva på länge!


Är du i en situation som du finner tuff eller känner någon som har det svårt, tveka inte att köpa denna bok då den är en hjälpande hand på vägen. Stöd finns alltid att finna, oavsett vart. Det kan räcka med att du stöttar dig själv och aldrig sviker det. Ge aldrig upp! Har du kommit så långt ner så finns det bara en väg, vilket är upp. Sluta aldrig att kämpa!


Kram på er! /M.

Ovido - Quiz & Flashcards