MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Madeleine - 20 augusti 2010 12:15


Kände i onsdags kväll att nåt inte stämde då jag lade mig med huvudvärk. Vaknade upp igår morse och kände mig jättekonstig. Jag var jättetrött så jag sov vidare och sen när jag vaknade igen och gick upp kände jag mig snurrig i huvudet och snorig samt ont i halsen. Inte kul! Det blev att ligga på soffan framför tv.n hela dagen igår. Jag somnade även 1,5h mitt på dagen eftersom jag hade fått feber också och var helt utslagen. Trodde att det skulle gå över men inte så snabbt som jag ville. Idag är ja också hemma, dock ingen feber just nu men fortfarande huvudvärk, snurrig, snorig osv. Jag ska inte sitta vid datorn förutom att blogga då det känns väldigt jobbigt i huvudet. Det får bli soffläge idag också :(


Hoppas alla som anmält sig för afterwork på jobbet får roligt, trist att jag inte kan vara med idag.. det är så typiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards