MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Madeleine - 29 augusti 2010 10:47

Alltså, shit! Ibland undrar man ju, hur stora oddsen är på något liksom? Nyss läste jag på en sida, www.webforum.nu där man kan läsa olika trådar och jag snubblade in på en tråd som jag aldrig tidigare har läst. Men nu blev jag nyfiken och tänkte att det skulle vara kul att läsa där. Tråden heter: vad läser du just nu? Man skriver helt enkelt ner vad man i nuläget läser för något.


Jag klickar in mig på tråden och ser mitt namn i sista inlägget samt namnet på min och Fridas nyutkomna bok, Du är värd ett värdigt liv! Då är det en medlem från webforum som har köpt boken och skrivit några rader om den och lite annat. Alltså, från att inte ens ha varit inne i tråden någonsin till att gå in helt plötsligt och läsa att någon främling köpt min bok och skrivit om den, hur stora är egentligen oddsen på det? Känns både hur coolt och konstigt som helst, men mest kul förstås :-) Shit vad glad jag blev nu!


För er som ännu inte skaffat dig ett ex, köp den här: www.litenupplaga.se

Ovido - Quiz & Flashcards