MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Madeleine - 10 maj 2008 15:09

Jag har inte bloggat på hela veckan men det har sina orsaker, eller rättare sagt..jag har mina orsaker. För i tisdags var jag hos läkaren och gjorde ett ingrepp "vill ej gå in på vad" men det var inte helt smärtfritt och efter det tillkom komplikationer så jag var tvungen att vara hemma från skolan resten av veckan.


I torsdags blev det värre och till slut blev det av att åka till akuten. Väl där blev det en massa prover och diverse ingrepp och jag var tvungen att stanna kvar över natten till fredagen "igår". Men allt gick bra och som sagt, igår kunde jag åka hem med order från läkaren att vila ett tag framöver.


Därför sitter jag nu och bloggar istället för att vara ute i det fina vädret och ta en skön promenad eller något. Men det är något jag får ta helt enkelt. Idag mår jag bättre, igår hade jag feber men den försvann inatt men jag har fortfarande ont. Fast det ska väl gå över om ett tag.


Jag hoppas alla som läser min blogg får en riktigt skön och härlig helg! Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, förutom att ta det lugnt men det löser sig.


Kram /M.

Ovido - Quiz & Flashcards