MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Madeleine - 30 maj 2008 12:01

Onsdag och Torsdag har varit två jättehärliga dagar :) Vädret har varit kalas och först i onsdags träffade jag Pernilla på stan och vi gick ner till badhusparken och tog en fika där, var hur mysigt som helst. Och så skönt att bara sitta och snacka med någon om allt möjligt :) När hände det senast egentligen?..hm.. Ett bra tag sen känns det som. Efter vi hade suttit där några timmar så begav vi oss "med världens omväg eftersom det var byggarbete utmed vägen" till det nyöppnade Max här i stan och käkade. Det var gött! =) Lite väl mycket folk när vi kom dit men sedan droppade det av flera stycken.


Torsdag blev det också att hänga med Pernilla, mycket trevligt! Hon satt i badhusparken och pluggade så jag gick ner dit och sedan gick vi till stan och handlade lite och sedan ner igen för att ha picknick. Det var skönt som fan! Vi satt där i flera timmar och självklart käkade vi glass också ;) haha! Vi begav oss hemåt vid 18-tiden för på kvällen sen vid 21 hade jag möte på jobbet men blev inringd att jobba så jag åkte dit vid 20 och jobbade sista timmen. Sedan blev det möte till 23:30. Gissa om jag var trött när jag kom hem, hehe. 


Idag är det fredag och jag vet ännu inte vad som händer förutom att vi ska äntligen måla om fondväggen i vardagsrummet! Gud, vad jag har längat.. haha! I helgen blir det säkert grilla för det fina vädret verkar hålla i sig, eller jag hoppas det i alla fall! Ha en bra helg everybody :)


/M.


Bilder nedan från Badhusparken:

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

Ovido - Quiz & Flashcards