MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Madeleine - 14 maj 2008 19:48

Varför ska det vara så svårt att hitta vänner i vuxen ålder? Jag har ingen lust att sätta in en annons på nån sida på nätet- vänner sökes. Men hur annars går man tillväga? I skolan har det inte hänt att det klickat med någon eller att man ens fått den responsen av att någon vill vara vän med en- utanför skolan. Får väl se på jobbet då. Men annars har det ännu inte hänt och jag börjar bli lite less på det faktiskt. Min ensamhet går ibland ut över Daniel vilket jag hatar. Jag har vänner- men de bor alla långt ifrån mig, i andra städer. Jag saknar så mycket att ha en vän vid min sida att umgås med, hitta på olika saker med, även om det bara är små vardagliga saker som att gå på stan och shoppa, fika.Får väl se vart det slutar men det är inte kul att ha ett liv utan vänner, inte ens en enda..det känns jävligt ensamt!

Av Madeleine - 14 maj 2008 06:11

Ligger vaken hela natten och vrider och vänder på mig, kan inte sova.

Daniel är uppe i ottan för han skulle med ett tåg till GBG kl 06:00 så jag bestämmer mig för att gå upp strax innan han drar vid 05:30, ingen idé att ligga kvar ännu längre. Idag ska jag ändå till skolan. Men hur kul var det att kliva upp och se att det SNÖAR ute! Va fan, Snö..Nu..Liksom! Men men, har man flyttat till norrland så har man.. I guess. 

Ovido - Quiz & Flashcards