MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Madeleine - 16 maj 2008 21:16

Jag skrev ett inlägg förra veckan "V.19" som handlade om att jag var på sjukhuset. Jag trodde det skulle bli bättre men igår kväll blev det värre och det var dags att åka in till akuten igen. Även denna gång blev jag inlagd men kunde åka hem idag vid 13-tiden med en massa tabletter att ta. Jag hoppas att det blir bättre denna gång! För jag vill inte dit igen :( Usch!


Jag är ensam hemma från i onsdags, Daniel är i GBG/Trollhättan och kommer hem på måndag. Det är både skönt och ensamt.. Jag saknar honom när han är borta men det är skönt att få rå om sig själv lite och nu kan jag ju inte göra så mycket annat än att vila, och ta hand om mig själv. Så den här helgen blir lugn för min del. Vad ska ni andra hitta på för kul?


Undrar om de blev klara med filmen i skolan idag..hm 

Ovido - Quiz & Flashcards