MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under december 2007

Av Madeleine - 3 december 2007 10:04

Mindre än en månad kvar till Julafton och jag sitter i en ny stad

långt ifrån min familj. Vill komma hem till jul men jag vet inte om

det kommer bli så.. får väl se. Måste höra med the boss på jobbet idag.

Blir jag kvar här uppe i Norrland med all snö så blir jag helt ensam

och ska jag vara ärlig så vill jag inte sitta på julafton själv i denna 2:a

jag och min sambo bor i.. Men men, får se hur det blir.


Kommer med en uppdatering angående detta senare. Maybe tonight..


Tills dess:) Ho Ho!! hehe





Uppdatering:


Pratat med the boss på jobbet idag och han sa att det inte var omöjligt för mig att få åka hem till familjen över jul :) så nu hoppas jag verkligen att det blir så. Har kollat upp lite med flyg och tåg och ska jag välja så får det blir flyg till arlanda o sen tåg vidare till Norrköping. Endast tåg dit tar typ en hel dag och jag säger bara: Glöm!

Av Madeleine - 3 december 2007 09:12

Idag har vi kommit fram till 7 månader.. jag och min älskling. Wee :)) !!!

Ovido - Quiz & Flashcards